keskiviikko 4. tammikuuta 2012

A THOUSAND YEARS

            

 
Ensinnäki kuvien piti olla toisessa järjestyksessä mutta en jaksanut alkaa säätämään ! Ja toiseksi mulle tuli himo kuunnella tollast kunno menomusaa ni siinä teillekki (: Elikkäs tänään olin syömässä lounasta kun sisko lähti takas britteihin missä se nyt siis opiskelee, nii vähä niinku sen kunniaksi :D Sitte pelasin tennistä (kolmas kerta täl viikol) ja sen jälkeen sanni tuli meille. Katottiin oikee laatuleffa : BRATZ passion 4 fashion diamondz ♥ ja syötii _LIIKAA_ karkkia ! Mua ärsyttää ku mulla ei ole yhtään itsehillintää karkin syönnissä. Siis jos mulla on rahaa, niin mä meen ja ostan karkkii ja kaikkee hyvää...

MUT NYT SE TULEE MUUTTUMAAN! Mun uudenvuodenlupaus olikin että lopetan herkkujen syönnin ainaki maaliskuuhu asti (: Saa nähä tuleeko pitämään... Aion liikkuu ja syödä terveellisesti vaikka itteni mielestä liinkun jo nyt ihan tarpeeks. Käyn salilla, pelaan tennistä, ratsastan ja lenkkeilen ! Haluisin ens syksystä alottaa jonku uuden liikunnallisen harrasrtksen mut saa nähä ehinkö ku nytki on jo tiukkaa ehtii tekee kaikkee... No kattoo sitte (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

jätä säkin kommentti! (: